כתב אישום נגד ערבי ישראלי שהזדהה עם ארגוני טרור: "נכבה את ישראל לעד"

ישראל רובין 1 Comment on כתב אישום נגד ערבי ישראלי שהזדהה עם ארגוני טרור: "נכבה את ישראל לעד"

כתב אישון הוגש נגד כמאל טנוס, תושב רמלה בן 50 בגין הסתה לטרור והזדהות עם טרור, לאחר ששפרסם ברשת דברי שבח והזדהות עם ארגוני הטרור חמאס וחיזבאללה, ודברי שבח למחבלים. ביניהם למחבל שרצח תינוקת בת 3 חודשים

פעיל חיזבאללה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום (ראשון) כתב אישום לבימ"ש השלום ברמלה נגד כמאל טנוס, תושב רמלה בן 50, בגין הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור.

על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד רועי רייס, הנאשם פרסם במשך תקופה ממושכת של כשלוש שנים וחצי, החל מחודש פברואר שנת 2017 ועד לסוף חודש אוגוסט שנת 2020, באופן שיטתי, חוזר ונשנה, בתפוצה נרחבת מאוד, דברי הזדהות, שבח, תמיכה או אהדה כלפי ארגון חיזבאללה.

ביולי 2017 והן בפברואר 2019, נחקר תחת אזהרה ואף נעצר בגין פרסומיו אלה אשר קדמו למועדים אלה. חלק ניכר מפרסומיו ברשת פרסם הנאשם תוך כדי ועל רקע אירועים שונים ברחבי הארץ, כגון אירועי אלימות ופיגועים כנגד יהודים על רקע לאומני, אירועים שהיה בהם לגרור הסלמה אפשרית בין חיזבאללה לישראל, נאומים מתסיסים ומאיימים של נסראללה נגד ישראל וכיוצא באלה.

כך, בין היתר, הנאשם פרסם דברי תמיכה ושבח למפגע הפלסטיני אשרף נעאלוה שביצע פיגוע ירי באזור התעשייה ברקן, בו רצח שני ישראלים. וכן למפגעים הפלסטינים עאצם וצאלח ברגותי, שביצעו פיגוע ירי בצומת הכניסה ליישוב עפרה, בו רצחו תינוק בן שלושה ימים לאחר שפצעו באורח קשה את אביו ואת אמו שהייתה מצויה בחודשי הריון מתקדמים, ועוד חמישה נוספים.

הנאשם אף פרסם ברשת דברי שבח למנהיג הזרוע הצבאית של החמאס בעבר, עימאד מורנייה, במסגרתם פרסם איור של מפת ישראל אשר חלקה הצפוני נראה בדמות ראשו של מורנייה, מתחת לחלקה התחתון הכיתוב: "עימאד הוא החלומות של פלסטין", ולצדה כתבה המשבחת את מורנייה על רקע חשאיותו ביחס לפועלו ומעמדו בארגון החיזבאללה.

כמו כן, פרסם הנאשם תמונה בה נראים מנהיג חיזבאללה, חסן נסראללה ובשאר אסד ולצדה פרסם את הסטטוס: "אתה לא מבין באיזה אושר אתה חי, הרם את ראשך אחי כי אתה חי בתקופתם של כבוד חסן נסראללה וכבוד המפקד בשאר אסד- בוקר טוב", ואף פרסם סטטוס בו הפנה להופעה תקשורתית של "כבוד הסיד חסן נסראללה". התואר "אלסיד" (הסיד)- תרגומו המילולי הוא "האדון" ומשמש בקרב תומכי החיזבאללה ככינוי כבוד מוכר לנסראללה.

נוסף על כך, לאחר הפיצוץ שאירע בנמל ביירות אשר גרם נזק רב, נשמעו טענות כי ישראל היא האחראית לפיצוץ. בימים שלאחר מכן פרסם הנאשם בחשבון הפייסבוק שלו מספר סטטוסים: "(סמלון אש) עין תחת עין ונמל תחת נמל (סמלון אש), המחר לא יאחר לבוא", "המשוואה הקבועה: ביירות תמורת תל אביב. אשדוד וחיפה פחות מכך", ואף פרסם תמונה של צללית פעיל חיזבאללה מכבה בנשיפה את מנורת ישראל ועל התמונה הכיתוב The End, ולצדה פרסם את הסטטוס: "ונכבה אותה לעד".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ומה עם המחבלים מהרשימה המשותפת שמזדהים באופן ק-ב-ו-ע עם ארגוני הטרור???!!!
    להזכיר לכם את התמונות המזעזעות של איימן עודה בכנס ארגון הטרור חמאס?!
    את עידה יזבק שר"י???!!!
    בושה למדינת היהודים!